onsdag 3 juli 2013

Energy Armor

De senaste dagarna har jag och Sandra tillbringat hos mina föräldrar i den lilla byn Vidsel. Några dagar av avkoppling och husvagns boende var precis vad vi behövde. Mina snälla föräldrar såg till att det hela tiden fanns rätt dietmat hemma till mig vilket jag är jätte tacksam för så slapp jag ta med mig en jävla massa.

Mitt i all trevlighet så blev våran hund Wilma lite sjuk. Misstänker ett dåligt gottisben. Som tur var så gjorde farsan min en insats genom att fara och köpa en produkt som heter Pro-Kolin+. Toppen produkt för att återställa mag/tarmfloran samt stoppa upp magproblemen. Redan en kort stund efter var det stor skillnad på våran lilla tös. Toppenprodukt om de små liven får magproblem. Testa vet ja!



Träningen har körts i form av korta "pump" pass. Bara lätta vikter och många repetitioner för att få lite blodgenomströmning i musklerna. Det finns lyckligtvis ett gym i Vidsel som räckte till för detta. Min gym karriär började i detta gym och visst, nog finns det utrustning till det mesta men jag skulle nog inte tycka om att träna där på heltid längre. Men det väcker alltid lite trevliga minnen att träna där.

I måndags gjorde jag min första spraytan på Roseday Spa i luleå. Det gick väldigt smidigt och färgen ser riktigt naturlig ut. Ska dit igen imorgon för att lägga ett till lager. Allt för att kunna framhäva muskulaturen så bra som möjligt på scenen på lördag. Efter att jag hade varit och sprayat mig drog jag och hängde på Acctive Sport & Hälsa ett tag. Krister som äger butiken var snäll nog att låna ut personalrum och micro så att jag fick äta en matlåda. Stort tack för det! Passade även på att gå igenom sortimentet och handla på mig lite grejer.



Imorgon kör jag mitt sista "pump" pass innan tävlingen på lördag. Sen blir det bara vila fram till tävlingsstart så att kroppen är fräsch från träningen. Är ju alltid nått, för särskilt fräsch i övrigt kan jag inte säga att kroppen känns. Men nu är det bara 2 dagar kvar och sen kan jag bli som folk igen.

För ett tag sen blev det klart att jag skulle testa på ett samarbete med Energy Armor. Detta är armband som är laddade med negativa joner och detta ska kunna ge en mängd fördelar. Bland annat bättre fokus, ökad styrka och förbättrad/djupare sömn med mera. Har ingen aning om jag kommer att uppleva några av dessa fördelar men om det visar sig att banden ger mig nån av fördelarna jag nämnde här så kommer jag definitivt fortsätta använda dom. Jag är väldigt tacksam till att jag får chansen att testa dom och skapa mig en uppfattning. Stort tack för det!



För er som är nyfikna på Energy Armor kan läsa mer här http://easweden.se/



Ikväll åkte vi hem för att kunna förbereda oss i lugn och ro för resan ner till Sundsvall på fredag. Gjorde bort att tillaga all mat som jag ska ha fram tills på lördag. Imorgon börjar en lätt vätsketömning och då är det lite omgjort i kosten. De kommande två dagarna är det enbart kokt kyckling och ris som gäller. Helt osaltat dessutom. Vad gör man inte för att nå sina mål? Jämfört med sist jag förberedde mig för tävling är det här ändå en barnlek.



Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon bitti. Spraytan och lite annat fix väntar. På återseende!

/Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar