måndag 10 juni 2013

Lite bilder från senaste tiden

Har rätt fullt upp nu så jag låter bilderna med hjälp av lite text tala om vad jag sysslat med senaste dagarna. Vi spenderad helgen hos mina föräldrar som bor i en liten by som heter Vidsel (jag är uppväxt där). Alltid lika mysigt att få vara "hemma" nån stund då och då.


Träningsfira dagar innebär powerwalks. Ser ovanligt bitter ut av nån anledning :)


Vi valde att bo i husvagn under besöket



Självklart passar man på att besöka Storforsen när man är i närheten. Det är Europas största oreglerade fors sett till längden. Riktigt mäktigt och bör upplevas!



Mina fina tjejer



Mycket trevligt helg som tyvärr blev lite ledsam pga att våran hund Wilma blev sjuk. Jag var tvugen att åka med henne till veterinären idag och lämna henne för övervakning. Sandra var sjuk och fick vänta hemma vilket var grymt jobbigt för henne. Allt verkar lugnt och det är mest troligt bara en magsjuka som gått lite över styr. Hon är i goda händer och vi hoppas att vi får tillbaka henne piggare imorgon.


Fick mina nya kompressionstights från tryckeriet idag. Passade ju bra då det stundade ett benpass.





Jag och Jörgen under dagens pass. Fick påpekat till mig att fotot är taget i en väldigt ogynnsam vinkel och det är jag väl beredd att hålla med om.




Tänkte passa på att tipsa om en blogg jag tycker ni ska spana in. Träna Mera är min vän Tobias Fors blogg. Det kommer hända trevliga grejer där. Ni hörde det här först!


Nu ska jag försöka komma mig i säng för att få lite sömn. Det behövs verkligen nu. Over and out! /J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar